Miniminia İlk hamileliğim, bebek sıkıştırdıkça hemen doğuracakmışım erkenden gelecekmiş gibi hissediyorum 😮💨 son zamanlarda doktorunuza kaç günde/hafta da bir gidiyordunuz?
birannis_ Miniminia 33 haftalıkken gittiğimde haftaya gel dedi 34 haftamda nst girdim kontrolden sonra herşey normal dedi 2 hafta sonra gel haftaya gelmene gerek yok dedi haftaya pazartesi randevumuz var bakalım ne diyecek 🌸