Sudemude Selam arkadaşlar sgk analık izin basvurusu icin 32. Haftayı kaçırdım 34. Haftamdayım doktordan rapor alıp hemen baslatabilir miyim bilgiisi olan varmıdırı?
Gizemengin35 Sudemude Bn 32 die gittim doktor 34 olmuşuz dedi kendi randevu veriyo sonuçta kendi hatası bnc 34 de verdi raporu
Byznr91 Sudemude ilk gebelikte bende almayı unutmuştum bilmiloıdum geç aldım yine para yattı ama eksik yatıyor 5 bin alacakken 3,5 almıştım. Biran önce alın raporu muhasebeye verin işlesin.
Minigiim-vebenn52 Sudemude zaten iş yerine kağıdı verdiğin zaman sgkna işleniyor rapor parası almış alıyorsun bu durumda ama bi muhasebeciye sor istersen
Sudemude Minigiim-vebenn52 teşekkür ediyorum sadece 32 yi kaçırdım 34 de oldugum icin acaba hakkımı kayıpmı ettim diye endişelendim
Minigiim-vebenn52 Sudemude yok hakkı kaybetmezsin ama alacağın para azalır muhtemelen biran önce al raporunu belki doktor geçmişe dönük yazar sorsana
Sudemude Gizemengin35 öyle tabi banada vakti hatırlatmadılar instagramda tamamen tesadüf cıktı karsıma arastırdım
Anonim27 Sudemude bende rapor verdim benim 32 haftamdı ultrasonda adet tarihine göre 34 çıktığı için 34 oldu benmki de ama e devlette birşey görmedim bende
Sudemude Anonim27 ben yarın detay öğrenmek icin 170 arıcam istersen sende arayıp sor ya da işverene sorabilirsin
Sudemude Minigiim-vebenn52 Gecmişe dönük yazdırmak aklıma geldi ama sonucta dogumda olucak bikac haftaya o yüzden bilemedim