Hasretzeynep Bugün zeynep kamil hastanesine gittim bebeğin sıvısı fazla denildi. Nts ye girdim sancim yok. Ama yarın aclik tokluk tahlili yapacaklar. Internetten araştırdım hiç iyi şeyler çıkmıyor 😔 36 +1 haftaligim
Pirayeee Hasretzeynep şekerden su fazlalığı olur diye biliyorm.. hayırlı haberler alırsınız inşallah 🙏 şeker varsa diyet yaptırır diye düşünüyorum
Hasretzeynep Deletedmom56 aaa çok geçmiş olsun canım ben yarın tekrar gidicem 😔 test vermeye çok mutsuzum 😔
Hasretzeynep Deletedmom56 bende çok üzgünüm rabbim sağ salim kucagimiza almayı nasip etsin inşallah 😑
melise Deletedmom56 Rabbim dermansız dert vermesin..Üzmeyin kendinizi yavrucuğunuzda hisseder.Çok çok geçmiş olsun..🙏🏻Sağlıkla sıhhatle doğcak inşallah annesi o gücünü senden alıyor unutma güçlü ol tevekkül et..🙏🏻