pelsin72 Kızlar 5 gündür aşırı tuvalete gidiyorum bugün tam 33 olduk acaba neden sizde de oldu mu yani günde 5 6 kez gidiyorum ishal şeklinde
Kayaderler pelsin72 merhaba ben şuan 31+4üm ve ara sra ishal oldum gebeliğim boyunca bu sabah yine ishalle uyandım mesela karpuz çok yiyorum ben muhtemelen ondan
miniktirtilinannesi04 pelsin72 bende 32+4 le ishal baş donmesi ve kusmayla bugün acile gittim bu haftalarda normal dendi test uygulamadan serum verip yolladılar
AFamfs pelsin72 bende 32. Haftada oldum günde 10 bile oldu Bi kaç gün şükür geçti salgın var falan diyorlar bide meyveleri iyi yıkamak lazımmış üzerinde bakteri kalıyormuş ben Bi suya tutup yemiştim olmadan önce şimdi sirkeli suda bekletiyom
Kayaderler pelsin72 bende de iştah yok kahvaltı hariç zorla yemek yiyorum ama sıcak olduğu için bol bol karpuz yiyorum
Kayaderler pelsin72 çok heyecanlı değil mi ya acaba bizi neler bekliyor benim ikinci doğumum olucak mesela arkamda oğlumu bırakıp gidicem onu çok fazla düşünüyorum
pelsin72 Kayaderler ay kıyamam evet çok heyecanlı benim ilk doğumum herşeyin nasıl geçeceğini düşünüyorum 🫢
pelsin72 Acarceren-06 bende şuan 33 teyim kusma yok ama hep kusacakmış gibi oluyorum ishal de bir haftadır var
Kayaderler pelsin72 inşallah çok güzel geçer doğumunuz ve biran önce eski hayatınıza geçiş yaparsınız