Kızlar bu gün tuvalete gidince kahverenhi lekelenme oldu bende tedbir amaçlı hastaneye geldim nst ye bağladı 1 ağrım çıktı sonra alttan muayene etti göremedi elle baktı 3 cm açılma var dedi merkez hastaneye yönlendirdi ya geciktirici bişey verir dedi ya da bişey takar dedi de ismini unuttum bu durumu yaşayan var mı 35 haftalık 3 cm açılma normal değil miş 🥺 biraz korkuyorum