hediyeugrac Kızlar sağ tarafta kasigimda şiddetli ağrılar oluyor ve rahimden baskı oluyor. Özellikle uzun süre ayakta kaldığımda ve yok yurudugumde bu durumda olan var mı normal mi ?
Pirayeee hediyeugrac ben aynı durumdayım. Uzun süre ayakta kaldığımda alt karın ve vajinada çok kötü ağrı oluyor. Çatı ağrısı bu mu oluyor bilmiyorm doktor normal dedi. Bebek ağırlaştıkça aşağı baskı olduğu için
Nrtn hediyeugrac bende aynı durumdayım gece yatamıyorum ağrıdan doktor 13 hafta olunca geçer dedi ama 14 olduk hala geçmedi
hediyeugrac Pirayeee İki doktora gittim biri normal dedi pazartesi de gittiğim doktor idrar yolları da enfeksiyon olabileceğini söyledi kanla idrar tahlili verdim daha gitmedim sonuçlar için
hediyeugrac Nrtn Benim 3ay di sanırım başladı bende aynıyım inanın yatakta diğer tarafa donemiyorum hala geçmedi 24.haftaya giricez
Pirayeee hediyeugrac enfeksiyonu hafife alma sonuçlarını al ki tedaviye başlansın erken doğumu tetikler.. rabbim kolay ve sağlıklı doğumlar nasip etsin inşallah 🙏
kdryshn 15 haftalik hamileyim kasık ağrılarım cok fazla olduğu için gece doktoruma gittim.. rahim kasılması varmış.. düşük önleyici iğne ve ilac tedavisine başladım..