Deletedmom0071 Smsmzmz bepanthol baby kremi acayip iyi geliyo şimdi sürün yarına hafifler hem bebekler için de uygun bir krem çok geçmiş olsun 🌸
e_blue_sky_a Smsmzmz benim de geçen öyle oldu. Bundan sonra ağda çok sıcak olmasın diye uyaracağım. Sizin son haftalar Bi de. Ama geçer bence duş alın krem sürün… üç beş güne geçer benim 2gunde geçti ama soyulmadi benim
guclubiranne Smsmzmz çatı muaeyenesi kemik yapısıyla alakalı bir şey canım ondan bir şey olmaz için rahat etsin ama bir miktar gülümsetti bu düşüncen affet 😅🥰🌸🌸
Smsmzmz guclubiranne ah ah insan pimpirikleniyor canım ya aslında sorsam mi sorsmasam mi diye çok düşündüm sonradan banada saçma geldi affedin beni 😅🤭🌼
guclubiranne Smsmzmz cok tatlısın ve çok güzel bir anne olacaksın canım sağ salim kucağına al inşallah 🌸🥰
Cey_Cey_ Smsmzmz okadar hassaslaştı ki hamile kaldığımdan beri benim her ay öyle oluyor😭 ondan önce hiç olmazdı bol bol kremle geçer bir iki güne ama muayene de düşündüğün gibi olmaz sanırım ya
Smsmzmz Cey_Cey_ ay inşallah öyle olmaz canım baksana herkez şişlikle çatının alakası olmaz diyor ilk defa bu geldi başıma ya bide kadının eli cidden çok sertti🥲🌹
cicek52 Smsmzmz ödem vardır büyük ihtimal bu haftalarda oluyor çünkü. İşini bilmeyense yanlış yöntem sonucu mahvetmis. Daralma olmamistir ödemden şişmiştir tekrar