Arkadaşlar merhaba ben 32 + 3 haftalık hamileyim dün doktor kontrolünde doktorum rahim ağzı uzunluğunu 2 mm olduğunu söyledi bebeğimin kilosu: 2080 gr boyu 44 cm rahim ağzı uzunluğunun 1.5 mm düştüğü hafta doğumun olabileceğini söyledi allahın izniyle bebeğinin hayati riski olmaz kilosu boyu iyi dedi yatacaksın dedi 2 gündür yatıyorum böyle bi durumla karşılaşıp tecrübelerini paylaşabilecek arkadaşlar var mı bebeğimin haftası nasıl küvezlik bi durumu olur mu çok endişeliyim