Bende 5+3 üm dün gittim doktora özele keseyi gördük bebek görünmedi. İki hafta sonrasına randevu verdi normalmiş bu zamnalarda bebek gorunmemesi ama kimi hamişlerde görülüyor. Kafam karışmadı değil. Kasik ağrım bel ağrım vardı bugün de midem başladı açlık ve bulantı hissi var