Gokce16 Kızlar salı günü sezeryanim var nilüfer dorukta ilgi nasıl bilen varmı dogum yapan varmı orda acaba ???
Kirmizibalik1 Gokce16 elif sahinde yaptim kendi doktorum kemal korogluydu bayram iznindeyken geldi bebek oyuzden elif hanimla oldu süper gecti dogum herkes cok coooook ilgili benim gibi korkudan tutreyen salya sumuk doguma giren biri söylüyor bunu
Gokce16 Kirmizibalik1 yaa içimi rahatlattın kız salı günü sabah sezeryanim var yeni nulifer dorukta mi yaptın
Kirmizibalik1 Gokce16 evet canim hic korkma ben titreyerek aglayarak girdim ama sakinlestirici vurmuslar amriyat baslarken. Sonrasndada hersey cok guzeldi personel super gercekten hic endise etme :)
Gokce16 Kirmizibalik1 hadi inşallah dua et bana yeni hastane falan davranış nasıl olur nasıl geçer diye korkuyordum acikcasi