Gebeliğimin detaylı ultrason günü doktorun bebeğin kalbinde parlaklık böbreğinde genişlik var demesiyle o kadar üzülmüştüm ki hatta bebeğimin üzüntüden yüz resmini bile almayı unutmuştum dışarı çıkıp o kadar ağladım ki daha sonra perinatoloji takibine başladım güçlü olmaya çalıştım perinatolojiye ilk gittiğimde kalbine bakıldı ve herhangi bir sorun yoktu çok sevindim ama böbrekteki genişlik devam ediyordu kontrollere gitmem gerekiyordu sürekli kontrollere gittim her gittiğimde ulaşım 1,30 saat yol sürüyordu neyse bugün 36+1 haftam doktorum gelmene gerek kalmadığını böbreklerinin normal olduğunu artık buraya gelmene gerek kalmadığını bebeğinin gayet iyi her normal kadın gibi doğumunu beklememi söyledio öyle söyleyince göz yaşımı tutamadım ve artık gelmicem değil mi diye 2 defa sormuşum o kadar sevindim ki kimseye bir şey anlatmadım bu süreçte sorupta canımı sıkmasınlar diye sürekli tek bazen eşimin işi yokken beraber gittik Her gün dua ettim o yollarda hep dua ettim ağladım ama ayakta durmaya çalıştım son zamanlar gerçekten zor günler yaşıyordum ve bu o kadar mutlu ettiki Allaha binlerce kez defalarcaaa şükürler olsun şimdi Allahım nasip ederse sağsalim inşallah kavuşacağız Allahım çok büyük dua etmek çok güzel Allahıma tekrar tekrar şükürler olsun🙏🏻🩷 Uzun oldu affedin