Hgmom1 Merhaba arkadaşlar bugün çatlatma iğnesinin 15. Günü hiçbir belirtim yok ne regl ne gebelik. Geçen ay çatlatma iğnesi vurulduğumda reglim 8 gün gecikti bu ayda mı böyle olacak ya birde duphaston kullanıyorum..🙏🏼