zehramemmedova5 16+1 iz hala kendini göstermiyor çok hareketli meraktan ölüyorum ya bu durumda olan varmı
Catsofmom zehramemmedova5 Yatmadan önce buzlu su iç kuzum. Nefret ediyorlar buzlu sudan 🤣 dönü dönüveriyorlar
zehramemmedova5 Cerkes6019 detaylı kaçıncı haftada oluyor ki ben bügün 3çü tarama testine girdim 2hafta sonra gel dedi
Cerkes6019 zehramemmedova5 ben en son 16 haftalıkken gittim 1 ay sonrasına randevu oluşturduk 20 haftalık falan girmiş olucam
Yasemin_bilgili zehramemmedova5 ben 3 buçuk aylıkken anca öğrenmiştim. Bana hep göstermezse kız dediler gerçekten kız çıktı ama belli olmaz erkek de olabilir