Smyycshn 39+0 da hafif preeklampsiyle mücadelemde sona geldik sabah sezeryana giriyorum hepinizden dua rica ediyorum ben de hepinize dua edeceğim inşallah 🙏
rumeyshaan Smyycshn ayni durumu ben de yasadim haftaniz masallah cok iyi ben 34’te acil sezeryana alindim gebelik zehirlenmesinden allah yardimciniz olsun evladiniza sag salim kavusun ❣️