sademarya11 Merhaba 8+4 deyim ve yüzüstü yatıyorum en rahat ettiğim pozisyon bu diğer pozisyonlarda çok zor uyuyorum sizce zararı olur mu bebeğe
mrvsrcn sademarya11 yok canım karnın çıkana kadar olmaz tadını çıkar valla öyle özledim ki yüz üstü yatmayı 😭
roenna 14 haftalığım hep yüzüstü yatardım daha bu hafta yeni yeni rahatsız etmeye başladı zaten bebek rahatsız olduğunda sen de yatamıyorsun karnının üstüne