Mustelayı 1 sene kadar kullandım ama pişik sorunu olunca bepanthole geçtim gerçekten mustelanın çok abartıldığını ozaman anladım kızım 2 yaşına geldi çok memnunum şimdi. Oğlum olacak onda da direk bepanthol kullanıcam mustelanın yapısı bildiğin nemlendirici gibi bepanthol daha yoğun kıvamlı ve merhem gibi yağlı bi yapısı var ondan ötürü koruması daha güçlü