Kızlar 1 haftadır hiç şaşmadan akşam saat 9 9 buçuk gibi başlıyor ağlıyor emmek istiyor ama mememle kavga ediyor emmiyor bende sağdığım sütü vermeyi denedim bence aç değil çünkü içtikten sonrada bazen çıkarıyor ağlamaya da devam ediyor her yolu denedim en son babası kucağına alıp geziyor da öyle uyuyor ama 10 dk sonra uyanıyor acaba meme reddi mi yapıyor sabahları emiyor ama genelde uyuduğu için mi emiyor bilmiyorum