Merhabalar. Bir şey danışmak istiyorum. 9 haftalık hamileyim. Bu zamana kadar folik asit kullandım. Hamile kalmadan bir ay önce başlamıştım hatta kullanmaya. Yani nerdeyse 2 ay kullandım toplamda. Son zamanlarda fark ettim ki ne zaman folik asidimi içsem kusma geliyor ve anında kusuyorum😔 sizce bıraksam mı içmeyi. Normalde 12 haftaya kadar diyorlar ama ben içer içmez çıkarıyorum. Bu içtiğimin içinde folik asit omega 3 ve multivitaminler var. Bunun gibi mide bulandırmayacak ve kusturmayacak bir folik asit tavsiyeniz var mı ? Veya bu haftaya kadar içtim yeter li midir 🙄