Kızlar 20+4 um aniden gözüm karardi başım da çok dönüyor ayakta olunca kafam bir yerlere düşüyor resmen acile gidip tansiyon baktırdım 11/6 çıktı normal dedi bu haftalarda böyle yaşayan var mı normal mi ilk gebeliğim hiç böyle olmamıştı daha baya başım dönüyor