Sevtap06 ilkinde gece uykumda satat bir sancıyla uyandım sabahına nişanım gelmişti gün içinde de akşam 8 e kadar adet sancısı çektim tabi yarım saatte de birdi sonra git gide azaldı sonra hastaneye gittim işte
Şuan 2. Gebeliğim nişanım geldi ama sancılarım düzenli değil ve hafif adet ağrısı hissediyorum beklemedeyim bakalım ne zaman gelicek :)