Kızlar 38+1 im özel hastane takipliyim ama çocuğun niyeti yok gibi gelmeye daha kanala bile girmemiş 1.5 cm açıklığım var. Özel hastanelerde kaçıncı haftaya kadar bekliyorlar? Devlette 42’ye kadar bekleyip öyle sezeryana alıyorlarmış özelde 40’a kadar mı bekliyorlar bilen var mı acaba