gamzecgr 1gebe_hikayesi evet mutlaka ya acile gözükün ya da özel takipliyseniz doktorunuzu arayın bildirin progestan başlatır
gamzecgr 1gebe_hikayesi devam ediyorsanız gitmenize gerek yok o zaman bişi yapmazlar kırmızıya dönerse gidin ama kahverengi kan eski kan içerde kalan ama baya bi sürdüğü oluyor bazen ben 11-14. Haftalar arası 3 kere kanama geçirdim anca bitti daha
Gamzeligamzenur Bende oldu 6. Haftamdayım şuan diğer haftalarda da oldu azaldı ypk oldu kendimi yordum yine oldu dün aklımızda olsun ama doktorunuza gözükün ben progestan kullanıyorum.