AysegulAloluAcikgoz Prensesim77 benimde cok oluyor o yurudugumde ayakta durdugumda normaldede oluyordu simdi hepten fena Bel cukuru fazlalastikca zorluyor canim
Prensesim77 AysegulAloluAcikgoz Hmm en azından normal bişey olsun da ona razıyım yanı ben fıtık falandır diye korkmaya başladım , hamilelikte normalse canıma minnet 🙂
AysegulAloluAcikgoz Prensesim77 Eger fitigin varsa canim normal doğumu pek tercih etmiyor doktorlar insallah Fitik degildir hamileliktendir canim.
Prensesim77 AysegulAloluAcikgoz yok şuana kadar fıtık diye bişey yoktu bugün de hastaneye gdemedik eşimin yengesi vefat etmişti , oraya gittiler ama Rabbime binlerce kez şükürler olsun ki şimdi biraz daha iyiyim 🙂 Hepinize çok teşekkür ediyorum 😊
Birkizimolsun Benimde ayni sag tarafimdaki kemikler sanki iç içe geçiyor gibi kalktigimda basamiyorum yuruyemiyorum doktor agri kesici parol bi tane de krem verdi ama agri kesicibkullanmiorum arada krem suruyorum kalsiyum magnezyum kullaniyorum gercekten cok zor basamiyorum ama benim ikinci dogum ilkinde hic boyle sey yasamadim son aydayim nasil gecer bu gunler Allah yardimcimiz olsun fazla ayakta kalma yorulunca daha cok oluyor birde benim çati kemiklerimde agriyor ilk dogum zor oldugu icin😢