Akduygu doktorum doğum izninde başka doktor var oda kan almıyor devlette de grev varmış bende eşime söylemek istemedim daha önce çok kez hayal kırıklığı olduğu İçin sonrasında regl oldum dedim ama daha farklı gibi geldi belkide ben öyle görmek istedim 🥹 dünde leke gelince korktum miyom polip gibi şeyler yazıyordu nette birde yumurta tembelliği var bende acaba dedim o yüzden mi oluyor diye post açıyım dedim özelde ki doktorumda izne çıkmış pazartesi günü ona gidiyim diyorum inşallah 🙏🏻