NSU Hanımlar bebeğim dönmediği için sezeryan olacağım ama doktorum bir gün öncesinden yatış yapalım dedi. Nedenini sormak aklıma bile gelmedi. Bildiğim kadarıyla ameliyat günü gidiliyor hastaneye. Bana neden öyle demiş olabilir ki?