Maveraaaaa Kızlar yarın tam 40 haftalık olacağız, doktor duruma göre yatış verebiliriz dedi, sancım vs yok bebekte bir sıkıntı da yok doktor bekletirse ne kadar bekletir acaba yarın ben yine de hazırlıklı gideceğim
1prensesannesi_ Maveraaaaa doktorum bana 41 haftaya kadar bekletin demişti canım en fazla bir hafta daha beklersin
tubik_ Maveraaaaa en fazla bir hafta daha bekletir. Ben kızımı 40+2 de doğurmuştum. Sağlıkla gelsin inş
Ece_burhan Maveraaaaa bnde yarin 40 hafta olacagim bende hazirli gidcegim keske yatirsalar da dogursam diyoru. Cok zorlaniyorum ne sanci ne su hicbir belirti yok
Maveraaaaa Ece_burhan bende aynı durumdayım artık doğurmak istiyorum bebişler sağlıkla gelirler inşallah
Birprensesannesi2525 40+0 şu an, yarın çağirdi bakacak duruma ama en fazla 2-3 gün beklerim suni ile başlatıriz dedi bilmiyorum gerginim bu bi de ikinci doğumum