Kızlar 33+3 ten selamlar. Kızıma isim bulmaya çalışıyorum ve asla karar veremiyorum.Bu üç isim en olabilecek olanlar.Ama şimdi bunların arasından da seçemiyorum.Özür dileyerek fikrinizi almak isterim.özellikle begüm konusunda fikri olanlar,bu ismi kullananlar ne düşümüyor?