4207smyy_-_ Kızlar iyi akşamlar uygulamaya göre 30+3 üm ultrasonda 32+3 üm ve gebelik şekeri çıktı r insülin başlattı düşük dozlu bebeğim geçtiğimiz cuma 2 kiloydu. Benim gibi olanınız var mı aranızda?Diyet te yazdı Dr ama pek fazla uyamiyorum.
Sahdormommy 4207smyy_-_ geçmiş olsun canım bende bugün şeker yüklemesi sonucu yüksek geldi baya diyete başladık nasıl olacak bilmiyorum
Baharoloji 4207smyy_-_ merhaba diyet önemli uymadığınız zaman insülin dozu artırılır şekerinizi mutlaka takip edin zaten az zamanınız kalmış sonrasında yersiniz öyle düşünün meyveyi de ölçülü tüketmelisiniz özelikle karpuz hemen yükseltiyor ben hiç tüketmiyorum şekerim çıkmadı ama önde gittiği için doktorum diyete başlattı
4207smyy_-_ Sahdormommy sizede geçmiş olsun diyete mutlaka uyun bana insülin başlattılar insülin rağmen yüksek seyrediyor her hafta doz artışı yapiyo dr
Sahdormommy 4207smyy_-_ elimden geldiğince uyuyorum amao diyetle doymuyorum bu kez bebek aç kalacak diye korkuyorum ama şekerli şeyler yemiyorum hamur çok az yiyorum evde ölçüyorum hamdolsun güzel sonuçlar hepimize geçmiş olsun şifalar olsun
4207smyy_-_ Sahdormommy diyetle bende doymuyorum illaki diyetleri esnetiyoruz ama hamur işi ekmek gibi şeylerle değil de et corba sebze yemeği gibi şeylerle esnetmeliyiz diye düşünüyorum .Bi de cayi şekersiz icememek var bu gün çok az atmama rağmen 190 çıktı tokluk kan şekeri ☹️😊
Sahdormommy 4207smyy_-_ ben çayı bıraktım şekersiz içemiyorum evet hamur işi değilde diğer türlü esnetmeye çalışıyorum hamdolsun sınırı hiç geçmedim sizde dikkat edin yüksek çıkmış