Nurcihannan eğer özel hastaneyse pusetsiz çıkışa izin vermiyolar haberiniz olsun. Biz devletten çıkarken normal kucağımızda çıktık. Ankara’da şubattaydı doğum iyice sarıp sarmaladık kayınvalidem böyle puset gibi bir şey ördü daha çok düğmeli battaniye gibiydi ona da sardık malum soğuk vardı 😅 yurt dışında ve her yerde eğer gördüyseniz prenses Kate bile çocuğunu kucağında çıkartıyor hastaneden. Kraliyet ailesinin puset almaması Türkiyeye bir şok olmalı ama sanki çok gerekliymiş gibi burda herkes alıyor… 😂