Gizo içinde çok sayıda virüs ve bakteri barındırdığı ve civa oranı fazla olduğu için hem anneyi hem bebeği zehirliyomuş ama çok fazla tüketildiği zaman bu tabii ki. Çok canın isterse 2 3 taneyi geçme demişti benim doktorum. Ama önerilmiyo genel olarak alışkanlık haline getirmediğin ve az yediğin sürece çok korkmana gerek yok canım