1melekannesi3858 Ulvana valla acildeki doktorlar gayet iyi artışın demiş doktorlar inslalah öyledir ikinci çocuğu olacak hayırlısı ile
Ulvana 1melekannesi3858 inşallah canım oy maşallah olsun artık tecrübeli anne o kendisi bilir her şeyi
Mavimi 1melekannesi3858 artış çok güzel 2300 olması gerekiyordu muhtemelen aynı saatlerde vermediğiniz için tam artış olmamaış isterseniz içimizde şüphe kalmaması için 2gün sonra 1 defa daha verin ama gerek yok bence
meldabgm Beta hcg 6. Haftada ilk test 28 bin çıktı normalden yüksek bu olumlu bir şey diyorlar doğru mu ?
Mavimi meldabgm evet olumlu birşey bu hatta yanlış bilmiyorsam genelde ikiz gebeliklerde böyle yüksek artışlar olabiliyor korkulacak birşey yok ikiz değilse bile artışın yüksek olması güzel birşey
Mavimi 1melekannesi3858 evet evet çok normal korkulacak şüphelenecek birşey yok sonuçları baya güzel çıkmış kardeşinizin isterseniz son defa da verebilirsiniz ama gerek yok artık