Benim bat 7 agustos yada 8 agustos bas donmem dun daha azdi bugun daha cok dun kan verdim negatif cikti ama adet olana kadar sansım devam ediyo umutsuzluga kapilmayin erken test vermek cok kotu bisey dun anladim cunku negatif cikinca modum cok dustu depresyonda gibi hissettim gun boyu ama dusundumde belki var hormonlarim yukselmemis daha bilemem cuma gunu kan verirsem eger o zaman bu ay varmı yok mu garanti ederek ogrenmis olurum