Hanımlar merhaba;
Bugün nst de kalp atışları 180-190 lara cıkınca doktor yarın alalım dedi.38+1 olucak yarın..
Bir kez daha nst’ye bakmadı,beklemek istemedi :(
Gerçekten acil bir durum mu var yoksa zaten normal doğum olmaz beklemenin anlamı yok diye mi yarın a gün verdi bilmiyorum..
Böyle alelacele hayal etmemiştim,1 haftada hiç kg da almamış 2900 gram daha :(