Elif071244 doğumdan sonra hastaneden detaylı fatura almanız gerekiyor eğer sizden ekstra sözleşme dışı fazladan ücret alındıysa mahkemeye başvurup fazladan alınan ücretin iadesini talep edebilirsiniz diye biliyorum ama özel hastaneler genelde öyle detaylı bir fatura vermiyorlar bi şekilde kılıfına uyduruyorlar