Crazy06 ana okulu öğretmeniyim müdürün söyleyiş tarzı çok yanlış. Okullara ödenek çok az çıkıyor ve anaokulunda çok gider oluyor. Fotokopi makinesi için toner, kağıt, kalın A4 , dezenfekte malzemesi, tuvalet kağıdı, sınıflara oyuncak falan toplanan bu paralardan genelde alınıyor bu şekilde açıklayabilirdi. Birde çoğu okula yardımcı abla verilmiyor ve öğretmenin tek başına o kadar çocukla ilgilenmesi çok zor . Lavoba ihtiyaçları, yemek saatinde hazırlık , sınıf temizliği gibi durumlar için sınıfta bir yardımcı olması gerekiyor onunda maaşını ve sigortasını o toplanan paralardan veriyorlar. Bazı okullara iş kurdan eleman geliyor ama çoğu okula yok okul kendi tutuyor. Bu şekilde açıklama yapsaydı sizde olumlu karşılardınız eminimki