Merhabalar, bebeğime uyku tulumu almak istiyorum. Ama yazdığımda çoğunlukla normal tulum çıkıyor tog değerleri vs yok. Siz nasıl aldınız? Marka öneriniz var mı? Bir de yenidogandan itibaren yatırırken kullanmak istiyorum, beden seçimini nasıl yaptınız?