Gayeeee Karnımın özellikle sağ alt kısmı çok ağırıyor sancı mı değil mi anlamıyorumn rahimde batma acıma hissi oluyor hatta rahim dudaklarında bile batma hissi oluyor sanki bebek taş gibi oluyor bir anda ateş basıyor ne oluyor sizce 35 haftalığım
Aleyna2045 Gayeeee benimde aynı oluyor canım hem sıcak basıyor hem kalp atışlarım yükseliyor tansiyonumda hafif yükseliyor sonra geçiyor karnımda sertleşiyor kasıklarımdada ağrı sıklıkla oluyor batmada oluyor mantar enfeksiyonu çok vardı akıntım ondan kaynaklıda olabilir ağrılar batmalar
Deryaa00 Gayeeee canım bence vücudunu dinle herzamanki gibi bir ağrı değilse bence doktora git inşallah kötü bisey yoktur
Gayeeee Gunicka bebeğin hareketleri var hatta sanki her zamankinden daha bir sert veya daha bir hareketli dün geceden beri geceleri hareketlerini çok hissetmezdim sakin olurdu ama aksi oldu
Gunicka Bebek sıkla bilir icerde bizimki sizi korkutmak gibi olmasin kordonu bogazinda , her ihtimalle bebeyinizin haraketini hiss etmiyorsaniz dr gorunun
Gayeeee Aleyna2045 idrar yolu enfeksiyonu vardı cuma günü gittiğimde antibiyotik falan vermişti doktorum cumadan beri çok rahattım enfeksiyon olduğu zamanlarda da bu kadar ağrım olmuyordu bugün bir tuhaf olunca endişe ettim
Rabissssscee Gayeeee antibiyotik kullanırken yada bittikten sonra bu şekilde oluyor bende de olmuştu kasığıma kıramp gibi birşey giriyordu 33 haftalıkken. Koşa koşa doktora gittim (riskli gebeliğim var) normal vücut enfeksiyonu atmaya çalışıyor bol su iç demişti. Şuan 35+5im. Sizde içiniz rahat etmiyorsa gidin 🌸
Gurbet_krdmn Gayeeee canım bebek alt bölgeye baskı yaptığı için öyle oluyor benimki de öyleydi 1 hafta sonra sezeryan doğum yaptım