Kızlar merhaba. 26 temmuzda pembe leke gördüm gebelikten şüphelendim ve 31 temmuzda test yaptığımda pozitif çıktı. Bugün tekrar kahverengi leke gördüm. Acaba yerleşme kanaması mı. Normalde adet tarihine dah 3 gün var. En son adetim 10 temmuzdaydı. Yani gebelik 3+2 oluyor. Benim gibi birkaç gün arayla leke gören oldu mu