3aylik hamileyim 3 ayım bitmek üzere. Doktorum folik asiti artık bırakmamı ve balık yağı kullanmamı söyledi. Efa mom verdi. Kapsül oldukça büyük yutması biraz zor. İçtikten sonra midemde tuhaf asit tarzı his hissediyorum. Kullanan var mı böyle bir şey yaşadınız mı?