Kızlar 1 aylık bebeğim var. Mama ve meme şeklinde besleniyor. Bebeğimin gaz çıkarmasında bir sorun yok. 1 hafta öncesine kadar dışkılamada da yoktu ama son bir haftadır dışkılama yapmadan önce belli araliklarla ikiniyor. Uykusundan ağlayarak ve ikinarak kalkıyor. Biraz ikiniyor sonra yine uyuyor. Her gün bir defa kaka yapıyor ama öncesinde her bir buçuk iki saatte bir 5 dakika kadar ikiniyor anlayacağınız. bu normal mi acaba? Bugün doktora götürdüm aylık kontrole o da kaka rengini yapısını vs sordu olabilir dedi, duruma göre çay kaşığinin ucu ile zeytinyağ ver dedi. Bu ıkınma rutini normal mi, ilk bebiş olduğu için çok bilgim yok