Kevbat Geldiiii bende şaşırmıştım 😂 bir an önce basabilirim inşallah 🤣🤣🤣 Çok yoruldum Allah’ın gücüne gitmesin
Kevbat dilarakerem01 Valla kaçıncı haftasındaydık hatırlamıyorum geldiğinde ya şuan 37. Haftamıza girdik sayılır. Hayırlısıyla alalım kucağımıza inşallah evet 😅🤲