perosy benim fetal DNA falan temiz geldi 20+4 su dün belli oldu sıvı asit diyorlar hatta öncesinde yoktu malesef bı çok test yapıldı bugün salı tekrar gidicez amniyosentez yapilcak genetik yapılacak ta ben genetik olduğuna inanmıyorum bunun çünkü geçmişimizde böyle hikaye yok birde bakalım enfeksiyon geçirmiş olabilirsin vs. Dendi hayırlısı çok üzüldüm yürüyen olur gibiyim ama yapacak bişey yok