İyi akşamlar kızlar 38+5 teyiz normal doğumu bekliyorum. Ama bugün bebeğimin hareketlerini pek hissetmedim, temizlik falan yaptım çok yorulmadım ama onun etkisi var mıdır ve belimin sol tarafında bir ağrı var yaklaşık bir saattir doğum belirtisi olabilir mi sizce?