Merhaba kızlar nekadar düşünmemeye çalışsam da bugün sağlık ocağındaki hemşiremiz aradı ve 2. Verdiğim topuk kanında FKÜ değeri yüksek çıkmış ve 3. Kez topuk kanı vermem gerektiği söylendi içim daraldı bu problemi yaşayan oldu mu bir sıkıntı çıkmaz değil mi düşünmek istemiyorum bebeğime yansımasını sütüme yansımasını istemiyorum düşünmek istemiyorum topuk kanı sıkıntısı yaşayan oldu mu 😭😔😔