guzelanne01_ Evet benim de oyle, yemek yerken insanın elinden bir an catal duser mi? Tabak bardak kırdım resmen, kırılsın sorun değil ama bu durum maalesef beni huzursuz etti. Eşim durumumu bildigi icin yardımcı oluyor bana ama anneleri dün ilk defa görünce yemek esnasında catalda düşünce tiksintili bir suratla bakıyor sanki bilerek olan bir durum 🙄 Ve dediginiz gibi, aslında her gebelik bir degildir ama iste cevredekiler cok cok bilmis oluyor maalesef ki..