Enes_fatma Kızlar cuma günü sezeryan olacağım sonda takımı hakkında bilgi verir misiniz belden aşağı uyuşma olacak sondadan aşırı korkuyorum lütfen bilgi verir misiniz aramızda geçirenler
Daisy0000 Enes_fatma Merhaba 40 gün önce devlet hastanesinde Spinal sezaryen ile doğum yaptım. Sondayı uyuşunca değil odamda ameliyata inmeden önce taktılar. Vajinam dardır, ilişki esnasında bile canım acır. Sondadan çok korkuyordum ama o kadar inceki aslaaa canınız acımayacak hiç ama hiç merak etmeyin
yesimunluturk Enes_fatma doktorunuzdan rica edin uyuşturunca taksınlar ben odada taktirmadim belden asagimi uyusturdular öyle taktılar ameliyathanede
BasimAgriyor Enes_fatma siz tokat medicalde doğum yapacaktınız değil mi 🙃 tecrübelerinizi merakla bekliyorumm 😃 bir de odanın fotoğrafını çekerseniz numaramı vereyim bana da atın olur muuuu 🥰 şimdiden hayırlı olsun 🌺💐
Enes_fatma BasimAgriyor yok aşkım medical 15 bin diyor gücüm yetmez ona 😂 Turhaldayım şimdi burda olursam atayım ben size hiç sıkıntı yok bebekim
Aaa122 Enes_fatma özelde sezaryen oldum ameliyata alındığımda uyuşunca takıldı hiç hissetmedim çıkarırken de uyuşma geçmeye başlayınca çıkardılar zaten içinden bisey akıp gidiyor gibi oldu yine acı yoktu
JEFF Devlette oldu benimki , çok bi bilgim yoktu.. Bilmiyordum yani öyle bir şey takılacak falan.. Hiç hiss etmedim büyük ihtimal uyuşmadan sonra takılmış.. Çıkarılma hisside saniyelik bir şey yanma gibi , çekiyorlar çıkıyor bitti Hiç korkmayın
Deletedmom0071 Enes_fatma biz normal doğuranlara da takılıyor ama uyulturmadan yaptılar hiç acımadı canım. Sizde de acımaz diye tahmin ediyorum 🌸
BasimAgriyor Enes_fatma hadi bakalım 1 gün kalmış bebitoyu kucaklamaya. İkinize de şimdiden tü tü maşallahhh 🧿
Minis122 Enes_fatma benim 33 haftamda acilmsezeryana aldilar onda uyusturmadan takmislardi sondayi. Cok minik bi avi oluyir sadece ama dogum yapmadim.geri cikardilar 37 . Haftamda ozelde dpgum yaptim o zaman uyusturunca taktilar onda hissetmedim ciakrtirlarkende 12 saat falan kaldi bende birazcik aci gibi his oluyor ama sondadan bir sure sonra. Ozel bolgede sondadan kaynakli tutamama ve tahris gibi aci oluyor herkezde oluyirmu bilmiyorum ama bu