Esrakckaa Kizlar 15 haftalik hamileyim, karnim böyle sızı giriyor gelip gidiyor ve göbek cukuru da oluyor agri var gidip geliyor. Insan korkuyor ya. Birde 14 haftaliken hafif hafif kalp atisi gibi karnimda vurdu bebek bugun hic birsey hissetmedim….🥺🥺
hilalcavdar87 Esrakckaa İlk zamanlar benim de karnım çok ağrıyordu doktorum ilaç yazdı bunun için doktora görün mutlaka.
Whocaress Canım bende şimdi netten araştırıyordum ne olabilir bu ağrı diye. Endişelenme iyi ve güzel düşün, normal olduğunu düşünüyorum bende. Sağlıkla gelsin yavrularımız 🤎
Esrakckaa Whocaress Evet ama bugun mesela cok stress yaptim ve bagirdim, cok korkuyorum hem usteril Karin agrisi var. Insan tedirgin oluyor insallah birsey olmaz ..❤️🥺