Noktacik Kızlar merhaba 19+4 teyim 2 gündür kasıklarımda ve alt karnımda ağrı ve sızılar oluyor bazen iç bacağıma vuruyor doktorum normal endişelenme dedi ama sürekli var ister istemez endişeleniyorum. Benzerini yaşayan var mı acaba?
Esrakckaa Noktacik Bende 15+2 haftalik oldum. Benim de cok agriyor boyle gidip geliyor hem Karin agrisi, ve göbek cukurmda hayirlisi Rabbim elimizi bos birakmasin insallah …🥺🥺
Fatma_21_03 O durum bende çok oluyordu zaten hamileliğim boyunca bi o sorunum vardı gayet normal zaman ilerledikçe geçer ama bu sefer mide yanmaların başlar ben şuan 27 haftalık hamileyim dehşet mide yanmalarını çekiyorum