lesalgac1 M_22 şuan 13+3 teyim yaklaşık olarak 10-11 haftalıkken yaptırdım. Röntgen falan çekilmemesi gerekiyor yalnızca. Diş Doktoruna özellikle hamile olduğunuzu belirtin.