Kızlar benim 2 kaybım oldu 2 sene önce sonra da hiç cocuk olmadı bende hersey temiz çıktı eşimde bu kez sayı ve hareket sıkıntısı çıktı neler neler kullandı ilaçlar takviyeler kürler ama çok Bi artış olmuyordu ufak ufak oluyordu asilama yaptık tutmadi baktım hala sayı az beklenenden tüp bebek istedik 13 yumurta toplandı ama 9 dollendi 2 kaldı 5.gune pgt ye gitti. Bu sıra benim moralim ister istemez bozuldu 2 si de sağlam gelmezse genetik testlerimiz eşimle benim temiz çıkmıştı ama pgt kötü de gelirse napcaz çok para gitti zaten daha da gidecek ikinci kez denemeye paramız da kalmıyor o ayrı opu falan çok ağır geçirdim o ayrı boşa mı uğraşıyoruz boşa mı para veriyoruz diyorum.bi yandan. Acaba eşim takviyelere daha da devam etse olur muydu acele mı ettik. 7 8 ay gibi süre denedik takviyelerle çünkü. Ama toplamda 2.5 senedir uğraşıyoruz 2 kürtaj başarısız asilama bunca sene bir de şimdi ki yaşananlar etkiliyor haliyle beni. Nasıl asabilirim bunu?